BEZUCHOVSKÁ "90" NA KOLECH

Napsal Super User. Posted in Dynamo 41

Dne 21.6.1996 jsem se zúčastnil již po druhé 3. ročníku devadesátky na kolech přes Beskydy.

Ve čtvrtek večer se většina účastníků setkala na chatě Poma v Malenovicích pod Lysou horou. Někteří dorazili až ráno přímo na start. Chata nás uctila dobrou večeří a i ten chmelový mok se tam našel. Nikdo to však s pivem nepřeháňel, každý ladil formu na náročnou páteční jízdu. V ranních hodinách vyrážíme v hojném počtu 26 účastníků na trasu. Je to nejsilnější účast za dobu trvání této akce. Od chaty tlačíme kola k vrcholu Lysé hory, kde se občerstvujeme na další kilometry ztrávené v sedle. Z Lysé trháme rychlostní rekordy, někteří blázni jedou až 70 km/h. včetně Matesa, který jede na obyčejném kole značky Eska. Všichni pak pokračujeme po náročné trase na Visalaje, Bílý Kříž, Konečnou, Soláň, Tanečnici, Cáb až do Vsetína. Tady se naše trasy   rozdělují, většina pokračuje na Rusavu přes Chléviska, já s některými kamarády jedu přes Jablůnku a Lázy. V cíli na Rusavě se všichni setkáváme bez úrazu, živí a zdraví. Počasí nám celkem přálo, zmokli jsme až v posledních kilometrech. Na myslivecké chatě nás čekala dobrá večeře a metál, který dostal každý účastník. Tak se končí Bezuchovská devadesátka, která má přes 120km.

Falcký

Účastníci :

O. Matela, L. Kadlas, L. Drda, Z. Kopřiva, P. Matoušek, P. Frydrych, L. Marek, J.Čuba, Marta, O. Tušer, H. Kolářová, P. Kolář, J. Kolářová s mladíkem, D.Machálek, R. Klaus, J. Sedlařík, O. Neradil, J. Stavinoha, J. Lacný, J. Muller, Z.Beneš, J. Koudelníček, P. Hradil, Mirek.

Doprovodné vozidlo řízené Jiřím Krejčím.